Re: Panie Płókarz, proszę przyjšć wyrazy uznania

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_sdf.lonestar.org)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 12:07:13 MET DST

Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl> wrote:

> Ależ nikt Cię nie zmusza. Nie masz KFa?

Wiem, wiem, zaraz użyję :) Zmusza mnie zaś tzw. dobre wychowanie,
które m.in. nakazuje mi prowadzenie z kimś polemiki dopóki nie
udowodni on, że dalej nie ma to już sensu. Podziękuję Ci jeszcze tylko za
rzeczowe argumenty i również za odrobinę pojęcia o Twoim wyobrażeniu klasy
którą tak byłeś uprzejmy szafować na początku :) Pa kotku.

--
Marcin Dębowski
/\/ http://agatek.freeshell.org, agatek_at_sdf.lonestar.org