Re: Dlaczego pognebilem ICM.... (Fwd)

Autor: Robert R. Wal (rrw_at_reptile.eu.org)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 11:25:12 MET DST

On 99.08.25 Michal 'CeFeK' Nazarewicz-Cegla pressed the following keys:

> Pamiętam, jak (...) zapukał "Robert R. Wal" <rrw_at_reptile.eu.org>:
>
> Robert, jak wielkim idiotą on by nie był, prywatnych listów się nie
> wysyła na grupy bez zgody drugiej strony. Prawo łamiesz!! Kupię
> jutrzejszą Rzepę :]] Albo puść cancela :].

Jak się babrasz w gównie, to nie ma siły, żebyś się nie upaprał... :(

A mnie do szału doprowadza założenie ludzi, że prywatnie mogą komuś
dowolnie naubliżać, a on nie może o tym nikomu powiedzieć, bo obowiązuje go
tajemnica korespndencji. Czasami więc z pełną świadomością zniżam się do
poziomu takiego człowieka i tyle.

rrw

--
signature intentionally left blank