Re: Rzepa kontra Newsy na ICM again

Autor: Grzegorz Staniak (gstaniak_at_zagiel.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 10:27:00 MET DST

"Janusz A. Urbanowicz" wrote:

[...]

> Nie sadze. Po ograniczeniu limitow na dostepnosc porno w Skandynawii
> liczba gwaltow znaczaco zmalala.

Hm, wiesz co myślę o takich statystykach? Poza tym, czy zniesiono
też limity na pedoporno i obrazy gwałtu? I czy przeprowadzono
sensowne badania dotyczące akurat tych dwóch obszarów i wpływu
takiej stymulacji na ludzi z odpowiednimi zaburzeniami?

> Dlaczego ?

Bo pod tym względem nie jest to specjalnie zdrowe społeczeństwo
(patrz fascynacja przemocą w seksie).

--
Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl>