Re: Odp: Odp: Odp:

Autor: Andrzej Bort (bort_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 10:07:53 MET DST

DarekO <darek_at_vc.pl> wrote:
> Był na urlopie przez ostatnie 1,5 roku?

1. W alt* założyć grupę (i skasować) może każdy.
2. W momencie założenia grupy, od której "zaczęło się", admini byli na
   urlopie.
3. odnośnie zakładania grup w alt, jest jedna zasada: "nie ma żadnych
   zasad".

Warto poczytać:
<slrn7s797n.rrm.underley_at_iko.adm.onet.pl>
<slrn7s785i.rrm.underley_at_iko.adm.onet.pl>
<slrn7s9pa8.d92.underley_at_iko.adm.onet.pl> (szczególnie warto poczytać)
<mpCw3.334$L%.5038_at_news.tpnet.pl> (tu jest wytłumaczone, że chodzi o
grupę, która "właśnie" została założona -- TL nie szukał grup wśród 18
tysięcy, ale przejrzał nowe).

Mam nadzieję, że te wybrane artykuły po uważnym przeczytaniu jednak
przekonają, że chodziło o nowo powstałą grupę, a nie o grupy które
istniały od dawna. Przekonały?

--
Andrzej Bort, bort<at>polsl.gliwice.pl   *** My personal opinions ***
I haven't lost my mind -- it's backed up on tape somewhere.