Re: Panie Płókarz, proszę przyjąć wyrazy uznania

Autor: Robert Kois (rkois_at_elbacsb.com.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 08:46:25 MET DST

"DarekO" <darek_at_vc.pl> wrote:

:I o to mam pretensje do adminów. Jeśli nie wiedzieli to dlatego że uważali
:że nie muszą. Administrator automatycznie udostępnia grupy. Udostępnia
:informacje, zdjęcia, filmy.... i wydaje mu się że nic nie powinno go
:obchodzić bo robi to automatycznie. Bo on tylko udostępnia. Jednak
:udostępnia znaczy rozpowszechnia. Nie różni się specjalnie od tego
:księgarza, oprócz tego że udostępnia je znacznie szerszemu gronu odbiorców.
:Jest tak samo odpowiedzialny. Te grupy miały tak oczywiste nazwy że ich
:wyłapanie zajęło by góra 1 godz. To dużo?
:Nikt mi nie wmówi że to byłoby zbyt pracochłonne zajęcie.

Dlaczego sam tego nie zrobisz? W alt możesz powycinać co chcesz. Zamiast
bezproduktywnie tracić czas na polipie zacznij czyścić to bagno, jest
wiele serverów na których takie grupy są.

Kojer NMNOH

--
Czekaj..a te dzieci..to też ten Emacs zrobi? ;-) (c)Bart Ogryczak