Re: panie plotkarz, głupiś pan

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_pysiek.bildex.net.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 21:06:28 MET DST

a tak swoją drugą...

ja tam wolę, żeby one były jawnie, bo wtedy
- mogę do nich świadomie nie zaglądać
- mogę blokować do nich dostęp moim dzieciom

jak je zaczniecie blokować to i tak to nic nie da
(bo taka już jest natura internetu), nazwy grup
będą zupełnie przypadkowe, zaszyfrowane,
cokolwiek... albo co gorsza będą wysyłali swoje materiały
na przypadkowe grupy mieszając je z pozostałą zawartością
(to da się zogranizować, np. stworzą sobie do tego
dotatkowy sofcik, który to będzie wspomagał - zarówno
wysyłanie, jak i odbieranie takich materiałów), więc efektem będzie:

- ja i moje dzieci będą do tych grup trafiały zupełnie
  przypadkowo
- nie zablokuję dzieciom dostępu do takich grup inaczej niż
  w ogóle blokując dostęp do internetu lub siedząc im
  cały czas na głowie...

--c

ps. dzieci jeszcze nie mam