Re: Panie

Autor: Andrzej Bort (bort_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 16:08:31 MET DST

Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl> wrote:
[wielkie ciach]
> ... i to oczywiście są argumenty za pozostawieniem grup pedofilskich
> w spokoju w imię "wolności słowa" w Internecie?

A widziałeś gdzieś w postingu Daniela, żeby do takiego czegoś namawiał?
Bo ja nie. Więc mamy dwa wyjścia:
 - jeden z nas (Ty albo ja) nie umie czytać
 - jeden z nas nadinterpretuje

--
Andrzej Bort, bort<at>polsl.gliwice.pl   *** My personal opinions ***
Avoid strange women and temporary variables.