Re: Panie Płókarz, proszę przyjćwyrazy uznania

Autor: Grzegorz Staniak (gstaniak_at_zagiel.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 15:41:07 MET DST

Gwidon Naskrent wrote:

> Ale zeby nie wiedziec ze to msgid i z czym sie je? Przeciez to zenada,
> a przeciez ty, Grzegorzu, od dawna byles widywany na pl.comp.pecet,
> pl.comp.www... wiec nie jestes zadnym newbie.

O Jezu, a co to za różnica. Wkleiłem to id do "Location" Netszkapy,
<Enter>, dostałem pytanie o hasło, odpowiedziałem rww. Nie mam czasu
się bawić w kotka i myszkę, a newsów używam tak: czytam parę grup i
czasem coś piszę. Nie stawiam inna, leafnode'a czy czegokolwiek
innego w domu, bo nie mam takiej potrzeby. Nie znam się więc na
konfiguracji serwerów i nigdy nie byłem zmuszony do głębszego
zapoznawania się z działaniem NNTP. Mam inne rzeczy na głowie i
jeśli znalazłbym chwilkę wolnego czasu, to i tak wolałbym
poeksperymentować sobie np. ze SMILem, SyMLem, albo i tematami do
Enlightenmenta. Mam jakieś tam pojęcie co to jest Message-ID, ale
NIGDY do tej pory nie musiałem się nim posługiwać. Dla mnie newsy to
naprawdę wąski margines dnia (no, może z wyjątkiem dzisiejszego
dnia). I tylko nie rozumiem, co to ma do rzeczy. Czy tylko wytrawni
znawcy Usenetu mają prawo wypowiadać się na temat tego, czy alarm z
powodu kid-porno w sieci jest zasadny?

--
Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl>