Re: Odpowiedz adresata listu

Autor: Marek Monikowski (marek.monikowski_at_bresa.com.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 09:16:03 MET DST

"Tomasz Płókarz" wrote:

[...]
> Jesli ktos nie zrozumial celu mojego dzialania, wyjasniam go krotko ponizej:
[...]
> Cel, z ktorego osiagniecia bylbym zadowolony, to maksymalne zepchniecie do
> getta tego zjawiska. Chodzi o niemozliwosc znalezienia tego typu materialow
> bez dlugotrwalego i wymagajacego wysilku poszukiwania. Srodkiem do tego celu
> jest, w moim przekonaniu, odpowiednie naglosnienie sprawy, a wiec sklonienie
> osob, ktore maja takie mozliwosci, do podjecia odpowiednich dzialan.
[...]
> --
> Napisal Tomasz L. Płókarz (Plokarz) ,

Powyżej pisze Pan (jednak będę "Panował") o celach, jakie chce Pan
osiągnąć. Ja mogę powiedzieć o tym, co _na pewno_ Pan osiągnął tym całym
krzykiem: Poinformował Pan całe rzesze ludzi słabo znających
internet/usenet o tym, że takie grupy istnieją i jak ich szukać. Z
pewnością część nich zacznie przeglądać te grupy (taka jest smutna
prawda), co napędzi popyt. Wniosek: uzyskał Pan efekt dokładnie odwrotny
do zamierzonego. Idea szczytna, wykonanie tragiczne.

--
  Marek Monikowski
  marek.monikowski_at_bresa.com.pl