Re: Odp: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Kamil Jonca (kjonca_at_kjonca.kjonca.bogus)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 02:10:29 MET DST

Dnia Tue, 24 Aug 1999 23:43:29 GMT,
osoba podpisana: J.F. <jfox_at_friko6.onet.pl>
napisała:
>On Tue, 24 Aug 1999 16:22:24 +0200, Aaron Goldberg wrote:
nim ukamienujecie p. Plokarza zastanowcie sie w ktora strone

>W dobra - za kompletne niezrozumienie problemu :-)
Otóż to, nic dodać nic ująć. Mam pytanie do T.Płókniarza: czy czytałeś taki
dokument "Newsy w Polsce" ? Czy przed podłączeniem się do ICM probowałeś
przeczytać stronę www icm-u ? Mam wrażenie, że nie. A tam jest wyraźnie to
napisane (tak wiem, po publikacji zmienili)
>J.
>
>P.S. Na miejscu adminow ICM, zablokowalbym tylko dokladnie wskazane
>grupy, podziekowal gorliwemu czytelnikowi i poprosil o wskazanie
>nastepnych. Po kilkuset mozeby mu przeszlo, zreszta - mozna by po
>po miesiacu odblokowac po cichu i poprosic gorliwca o sprawdzenie.
>I jeszcze zaproponowac przegladanie wszystkich innych grup
>wposzukiwaniu porno :-)
Wiesz, że to samo przyszło mi do głowy ale stwierdziłem, że szkoda moich
nerwów.
KJ

--
Kamil Jońca kj153553_at_zodiac2.mimuw.edu.pl
If fifty million people say a foolish thing, it's still a foolish thing.