Re: Odpowiedz adresata listu

Autor: Michał Grotthuss (Zmichalg_at_gazeta.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 07:24:13 MET DST

Tomasz Płókarz wrote:

> Wolalem byc nazwany
> "facetem zadnym slawy"
> niz
> <<jakims anonimowym sqrv(...), ktory doniosl "Rzeczpospolitej">>

> Pierwszy raz uslyszalem o tej grupie dzis (we wtorek) rano, gdy przeczytalem
> notki z tej grupy w dodatku komputerowym "GW".
> Wszedlem wiec na nia, gdyz argumenty cytowane w "GW" wydaly mi sie mozliwe
> do przedyskutowania.
... i rzuciles ”od reki” prowokujacy i smierdzacy tania sesacja tytul
”Dlaczego pognebilem ICM”!!!
I rzeby to jeszcze byla dyskusja!!! Nie to bylo: ”Ludzie! Kupujcie
dzisiejsza Wyborcza, czytajcie wywiad ze mna i podziwiajcie jaki bylem
dzielny! Autografy wysylam mailem!”
Przypomne Ci Twoj post <fMrw3.2261$TV.35712_at_news.tpnet.pl>:

Subject: Dlaczego pognebilem ICM....

... mozna sie dowiedziec z wywiadu ze mna w dzisiejszej (24 sierpnia)
"Gazecie Wyborczej" (dotatek komputerowy)

[Naglowki i sygnaturke jaka nie niosaca istotnych informacji pomijam -
Michas]

Czegos Ty chcial??? Wielkiego uwielbienia dla ”Tego, ktory pierwszy
podniosl reke” przeciwko pornografii takiej czy innej w Sieci???

> A jesli idzie o "reklamowanie na WWW", to mam prawo chyba na wlasnej stronie
> wyrazic dume z wlasnego postepowania?
Nazwa linku na strony RzP jest rownie prowokacyjna jak i caly Twoj
powyzszy post.

> Nie wierze w mozliwosc usuniecia pedofilii z internetu - ani skutecznego
> lapania osob ja rozpowszechniajacych.
[ ... ciach ... ]
> Cel, z ktorego osiagniecia bylbym zadowolony, to maksymalne zepchniecie do
> getta tego zjawiska. Chodzi o niemozliwosc znalezienia tego typu materialow
> bez dlugotrwalego i wymagajacego wysilku poszukiwania. Srodkiem do tego celu
> jest, w moim przekonaniu, odpowiednie naglosnienie sprawy, a wiec sklonienie
> osob, ktore maja takie mozliwosci, do podjecia odpowiednich dzialan.
No dobra. Ale po co ta cala miernej jakosci autoreklama??? Czy to tez
element naglosnienia sprawy pedofilii??? Chyba sam powiedziales, ze masz
26 lat wiec stosunek z Toba to juz chyba nie pedofilia??? No, chyba, ze
sie zmieni punkt widzenia.
Nie wystarczylo doniesc komu trzeba, ze na newsach sa swinstwa i
siedziec cicho??? Potrzebny byl ten caly autoreklamowy wrzask???

Sluchaj koles,
Ty chyba do konca nie pojales co zrobiles zle w ciagu ostatnich kilku
dni wiec pozwol, ze Ci to wyjasnie:

Po pierwsze:
Wpakowales sie w nowe dla Siebie towarzystwo o nazwie ”uzytkownicy
usenetu” nie majac bladego pojecia o panujacych tam prawach i
zwyczajach. Absolutnie ”przypadkiem” od razu znalazles sie na grupach ze
swinstwami i uznales to za bulwersujace i tu Ci sie nie dziwie. Ja tez
pewne perwersje uwazam za co najmniej niesmaczne. Ty, tymczasem, uznales
za stosowne mianowac sie obronca moralnosci w Siecii nie zwracajac uwagi
na usenetowe zasady czy po prostu - czysto techniczne dzialanie usenetu
podniosles larum.
Koles, czy Ty myslisz, ze pierwszy odkryles co jest na niektorych
alt'ach??? Zapewniam Cie, ze ja tez znam zawartosc co poniektorych grup
stamtad, wlacznie z newsserwerami, na ktorych te grupy sa i to od co
najmniej trzech lat. Nie przegladam ich glownie ze wzgledu na brak czasu
na takie glupoty.
I co, moze podasz mnie do prokuratury, ze nie zawiadomilem (od ponad
trzech lat) organow scigania o popelnionym przestepstwie czyli pedofilii
na Sieci???
BTW: czy ktos wie ile lat mi za to grozi i z ktorego artykulu ??? :-)))

Po drugie:
Cala sprawe potraktowales nie jako krucjate ale jako tania reklame
swojej osoby, co chyba wystarczajaco udowodnilem na poczatku tego posta.

Po trzecie:
Osoby tak ostro idacej ”w zaparte”, takiego ”advocatus diaboli” to juz
dawno nie widzialem. Czy nie latwiej przyznac sie do bledu i przeprosic
pare osob???

Wez Ty to sobie na spokojnie przemysl.
To tyle.

Michas