Re: Co z newsami na ICM

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_sdf.lonestar.org)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 15:02:48 MET DST

Szymon Sokol <szymon_at_uci.agh.edu.pl> wrote:
> Marcin Debowski <agatek_at_sdf.lonestar.org> wrote:
> : Krzysztof Halasa <khc_at_intrepid.pm.waw.pl> wrote:
> :>> >> www. Jednak wykorzystanie internetowej przestrzeni do stworzenia
> : ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> :>> >> gry, której celem jest zabicie prymasa Glempa i wszystkich księży jest

> :> Nie wiem gdzie widzisz problem, czy (zwlaszcza) glupote kosciola
> :> katolickiego. Uwazasz, ze taka gra, jak opisano, nie moze byc bolesna

> : Ja widze problem właśnie tutaj. Czyli w generalizacji. To tak jakby potepić
> [...]

Generalizacją jest w rozciaganie na cały Internet pojedyńczego zdarzenia.
Podkreślone zdanie oznacza, że do stworzenia czegoś złego wykorzystano
cały Internet, co jest w tym konkretnym przypadku nieprawdziwe (bo
pewnie tylko trzymano tą grę gdzieś na serwerze i ze stworzeniem jako
takim nie mial Internet nic wspolnego). Jak ktos Ci powie, że Twój serwer
jest wykorzystywany do stworzenia ostatnio modnej pornografii, to nie
będzie to brzmiało jak pochlebna opinia dla tegoż serwera.

A wypowiedź faktycznie znam za SE i może w związku z tym odbiegać od prawdy.

--
Marcin Dębowski
/\/ http://agatek.freeshell.org, agatek_at_sdf.lonestar.org