Odp: Odp: Jak znalezc?

Autor: Jacek Chrostek (domena_at_netpol.pl)
Data: Mon 23 Aug 1999 - 12:08:32 MET DST

> Tak, ale za każdym razem _właścicielem_ IP jest TPnet ;) Doszukiwanie się
> kto konkretnie jest po drugiej stronie można zrobić poprzez abuse_at_tpnet.pl
> (jeśli mamy powód). W przeciwnym przypadku mamy po prostu do czynienia z
> kolejnym anonimowym użytkownikiem...
>
> Autor oryginalnego postu nie sprecyzował niestety o co mu chodzi.

Faktycznie nie sprecyzowalem. Chodzi o to, ze w statystyce odwiedzin serwera
mam podane adresy zwiedzajacych i w niektórych przypadkach podany jest tylko
adres IP. Chciałbym móc sprawdzić kto za nim się "kryje". Kto laczyl sie
przez TPnet nie bede sprawdzał, bo jedynym powodem jest moja ciekawosc:-)

Dzieki za opinie.

Pozdrowienia
Jacek Chrostek
domena_at_netpol.pl