Re: Rzepa kontra Newsy na ICM again

Autor: Nina Liedtke (nina_at_priv1.onet.pl)
Data: Fri 20 Aug 1999 - 11:45:00 MET DST

On 19 Aug 1999 19:05:19 GMT, underley_at_underley.eu.org (Daniel Podlejski)
wrote in article <slrn7rolbf.ih.underley_at_iko.adm.onet.pl>:

> : Ciekawe, o co chodzi z tym 'rasizmem i nienawiścią'... ale zważywszy,
> : że poprzedni 'życzliwy czytelnik' pisuje na psp, gdzie udzielają się też
> : osobnicy w rodzaju Miecza-Sławomira - wygląda to coraz bardziej
> : nieciekawie.
>
> Spoko, prasa zrobi nagonkę i będzie można nareszcie postawić
> cancelbota wycinającego coponiektórych po polu 'From', o czym marzę od
> baaaaardzo dawna ... ;-)

        Ech ;) Gdyby to chodziło tylko o pornografię dziecięcą i
Miecze-Sławomiry... Jednak w przyszłym roku też będzie sezon ogórkowy.
Co wtedy upatrzą sobie dziennikarze? Soft-porno? Strony antyklerykalne?
Kiedy przyjdzie kolej na pl.listserv.dziennikarz, pl.soc.seks,
pl.soc.religia i pl.internet.polip? Kiedy Ty i ja zaczniemy być
filtrowani po polu 'from' z powodu donosu do 'Skandali'? I czy
przestaniemy z tego powodu pisać, czy też przerzucimy się na
anon-remailery i grupy w rodzaju alt.yncl.cerpm.bq.zbvpu.cbtynqbj? ;>
        Internetu _nie_da_ się ocenzurować (Bogu dzięki). Ja to wiem i Ty to
wiesz - i to powinni zrozumieć dziennikarze. Gdyby nie było ludzi,
robiących IRL dzieciom zdjęcia pornograficzne, nie byłoby tych zdjęć w
Internecie. Niech dziennikarze postarają się o lepszy świat, to i
Internet będzie lepszy. Cenzura niczego nie załatwi.

Nina

--