Re: Co z newsami na ICM

Autor: Maciek Uhlig (muhlig_at_us.edu.pl)
Data: Sat 14 Aug 1999 - 16:12:15 MET DST

[posted and mailed]

muhlig_at_us.edu.pl (Maciek Uhlig) wrote in
<8E215C10Emuhligusedupl_at_news.cto.us.edu.pl>:

>Krotki komentarz do wypowiedzi przedmowcow:

>Oprocz tego (na marginesie) jest tez faktem, ze serwis ICM powstal i
>jest utrzymywany (nie wiem w jakiej czesci, ale sadze, ze w dosc
>istotnej) ze srodkow KBN pochodzacych z budzetu Panstwa.

Sprostowanie:

na prosbe Wojtka Sylwestrzaka, ktory wyjasnil mi, ze serwer sunsite (na
ktorym dziala serwer news) nie jest finansowany z pieniedzy podatnikow,
informuje, ze rozumiem, iz KBN i budzet Panstwa nie byl zaangazowany w
utrzymywanie serwisu, ktory spowodowal ukazanie sie artykulu w
"Rzeczpospolitej" i pozniejsza dyskusje. Powyzszy akapit zostal
napisany jako opinia "na goraco", bez rozeznania sytuacji w ICM, za co
zainteresowanych przepraszam.

Maciek