Re: Odp: Co z newsami na ICM

Autor: Lukasz Trabinski (lukasz_at_lt.wsisiz.edu.pl)
Data: Fri 13 Aug 1999 - 20:13:14 MET DST

Entil'Zha Valen <valen_at_scifi.pl> wrote:
> pozytku

> Ja bym sie z tym tak do konca nie zgodzil. Jezeli jest admin zajmujacy sie
> serwerem news to jego obowiazkiem jest szukanie i blokowanie tego co
> niepozadane. Szczegolnie, ze zdecydowana wiekszosc grup, ktore mialby
> wywalic z serwera jest prosta do wyszukania (bioroąc pod uwagę nazwy).

A zapłacisz mu za to? Po zatym admin zazwyczaj odpowiada za techniczną stronę
działania serwera i nie wnika w treść listów (nie te czasy) [1]. Zresztą
takiego medium jakim jest Internet, nie da się ograniczyć/ocenzurować i nie
da się w tej chwili przwidzieć, jakie skutki niesie ze sobą taki dostęp do
nieograniczonych, tak naprawdę, informacji...
Co do artykułu w Rzeczpospolitej nie będe się wypowiadał bo go jeszcze
nieprzeczytałem...

[1]
Oczywiście działa również Tajna Mafia Adminów News, ale szczegółów nie mogę
zdradzić... :->

--
                    _[   Łukasz Trąbiński   ]_
PgP Key: finger:lukasz_at_oceanic.wsisiz.edu.pl, SysAdmin @wsisiz.edu.pl