Re: Zoltrix Phantom - pomocy...

Autor: Bzyk (frydel_at_priv7.onet.pl)
Data: Thu 05 Aug 1999 - 08:21:57 MET DST

Pajonk Hfat wrote:

> Bzyk <frydel_at_friko7.onet.pl> wrote in message

> A sš jakieś konflikty przerwań i adresów?

Zadne.

> Jest tez mozliwość ze modemik nie chodzi na COM2 mialem swego czasu jakiś
> zlom który pracowal mi tylko na COM1 (manipulowalo sie zworkami na modemie
> jaki port powinien go wykrywac) nie wiem dlaczego tak sie dzialo.

Najsmieszniejsze jest to, ze modem (Zoltrix na slot ISA) dostalem od kumpla
bez zadnych dodatkowych papierow (instrukcji). Ma samej plytce sa zworki, ale
nie ma zadnych opisow. Kombinowalem ze zworkami jak tylko sie dalo... i nic,
modem caly czas zglaszal sie na com2...Czy jest mozliwe, aby byl to tak zwany
winmodem (slot ISA??)myslalem ze winmodemy sa budowane tylko w oparciu o PCI.
O ile mi wiadomo, to wlasnie w winmodemach nie da sie ustawic z jakiego chcemy
korzystac portu.
    Moze ktorys z fachowcow odpowie- jak to jest z tymi winmodemami ?

Bzyk