Re: hmmm czyzby TPSA padlo na swiat

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 05 Aug 1999 - 03:46:12 MET DST

Dnia 5 Aug 99 o godz. 0:48, Krzysztof Czuma napisal(a):

> jest utrzymane, scinaja z ceny 1/30. To wszystko. Zobowiazanie zamyka sie
> w tej sekundzie dziennie, a roszczenia o naruszenie umowy ograniczaja do
> sciecia 1/30 rachunku.
>
> Wystarczy, ze TPSA wykaze, ze codziennie o 3:27 w nocy trwalo przez pol
> sekundy polaczenie Frame Relay, a juz maja zasadne roszczenie o caly
> rachunek.
>
> Jedno co dziwi to fakt, ze ludziska zgadzaja sie zawrzec taka umowe. Ale
> co ja sie bede dziwil, skoro sam zawarlem? :)

Mam jakies takie dziwne wrazenie, ze dobry prawnik, opierajac sie na
fakcie, ze postanowienia wszelkich umow sprzeczne z aktami prawnymi
wyzszego rzedu sa niewazne, bylby w stanie znalezc przepisy, z ktorymi tak
sformulowana umowa jest sprzeczna... ;-) Ale co ja sie bede sprzeczal, w
koncu nie jestem prawnikiem... ;-)))
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl