Re: hmmm czyzby TPSA padlo na swiat

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_pysiek.bildex.net.pl)
Data: Thu 05 Aug 1999 - 21:52:00 MET DST

>od mniej wiecej 10:00 proby polaczen ze swiatem
>nie przynosza rezultatu ,
>traceroute w swiat utyka mi na jakims routerze w krakowie

tak przy okazji, wiem, że to nie zawsze skutkuje
z takimi firmami jak NASK, TPSA, i innymi monopolowcami,
ale często tak, więc warto spróbowac...

dzwonisz do polpak-t (0800) i tam pytasz czy
a) czy faktycznie jest awaria
b) czy wiedzą o awarii
c) kiedy ją usuną

Z punktem c) jest kłopot, zwykle nie wiedzą :)
Co do pkt b) to może się zdarzyć, że będziesz pierwszym,
który zauważy awarię, może ją dzięki temu szybciej usuną :)

Gdyby na a) odpowiedzieli, że "nie" to jeszcze nie znaczy,
że tak jest naprawdę, ale gdy odpowiedzą to tak,
to przynajmniej wiesz, że nad tym pracują, i że nie musisz
szukać problemu gdzie indziej tylko spokojnie (lub nie) czekać :)

--c