Re: hmmm czyzby TPSA padlo na swiat

Autor: Krzysztof Czuma (czuma_at_elektron.pl)
Data: Wed 04 Aug 1999 - 22:33:33 MET DST

Dzien dobry,

On 4 Aug 1999, Jaroslaw Rafa wrote:

> Do wystawienia rachunku zapewne wystarczy.
> Ale czy to znaczy, ze nie masz prawa skarzyc tepsy za taki rachunek do
> sadu??? A ja wlasnie o tym pisalem.

Mam prawo skarzyc, z tym sie nie oplaca, bo przegram. Nie oplaca mi sie
inwestowac w ewidentnie przegrane procesy.

TPSA sprzedaje usluge polegajaca na tym, ze przynajmniej raz dziennie
przez nieokreslony czas utrzymane jest polaczenie Frame Relay. Jesli nie
jest utrzymane, scinaja z ceny 1/30. To wszystko. Zobowiazanie zamyka sie
w tej sekundzie dziennie, a roszczenia o naruszenie umowy ograniczaja do
sciecia 1/30 rachunku.

Wystarczy, ze TPSA wykaze, ze codziennie o 3:27 w nocy trwalo przez pol
sekundy polaczenie Frame Relay, a juz maja zasadne roszczenie o caly
rachunek.

Jedno co dziwi to fakt, ze ludziska zgadzaja sie zawrzec taka umowe. Ale
co ja sie bede dziwil, skoro sam zawarlem? :)

Krzysztof Czuma