Re: Co Wy o tym sadzicie ???

Autor: Jacek Zapala (jacek_at_ipartners.pl)
Data: Tue 03 Aug 1999 - 00:50:52 MET DST

On Mon, 2 Aug 1999, Jacek Kolodziejczyk wrote:

> Jeszcze na początku tego roku miałem tam konto (admin dawał darmowe
> konta i miejsce na stronkę - serwer powstał dla umozliwienia
> przekazywania informacji dotyczących 'powodzi stulecia' i później już
> tak zostało :)))) ). Niestety, zmienił się admin i konta padły. Przez
> pewien czas nie można było odbierać poczty, później ruszyła poczta ale
> stronki były dalej niedostępne. Admin na słane mail-e nie odpowiadał
> (chyba zgodnie z zasadą, że jak za darmo, to i tak ma mnie w d...) a
> na podstronie SOS z informacjami zasłaniał się kłopotami z włamami na
> [...]

Naprawde, trudno sie spodziewac, ze jak gdzies masz konto, za ktore nic
nie placisz, to bedzie dzialalo dozywotnio a moze jeszcze przejdzie na
Twoich spadkobiercow :)))

Chcesz wymagac - zaplac. Przeciez ktos musi zaplacic adminowi (firmie) za
supportowanie tego konta (o innych kosztach nie wspomne).

        Jacek