Re: Co Wy o tym sadzicie ???

Autor: Jacek Kolodziejczyk (trach_at_friko1.onet.pl)
Data: Mon 02 Aug 1999 - 22:39:04 MET DST

Dnia Sun, 01 Aug 1999 01:11:07 GMT,
futszak.WYTNIJTO_at_microsoft.linux.pl (futszak) napisał:

>Z ciekawą inicjatywą dla prywatnych użytkowników Internetu wyszła
>warszawska firma SOS (http://www.sos.com.pl). Nie jest to typowe
>połączenia punkt-wielopunkt, rozwiazanie to bazuje na radiodostepie
>ISDN-owym, ale jak widac jest jak na obecny moment rozwiazaniem
>optymalnym.

Jeszcze na początku tego roku miałem tam konto (admin dawał darmowe
konta i miejsce na stronkę - serwer powstał dla umozliwienia
przekazywania informacji dotyczących 'powodzi stulecia' i później już
tak zostało :)))) ). Niestety, zmienił się admin i konta padły. Przez
pewien czas nie można było odbierać poczty, później ruszyła poczta ale
stronki były dalej niedostępne. Admin na słane mail-e nie odpowiadał
(chyba zgodnie z zasadą, że jak za darmo, to i tak ma mnie w d...) a
na podstronie SOS z informacjami zasłaniał się kłopotami z włamami na
serwer (przez 3 miesiące, potem się wymeldowałem więc dalej nie wiem).
Jak Kuba Bogu tak ..., ja tam mam firmę SOS głęboko w ...

Jacek

--
Jacek Kolodziejczyk