Re: Abuse of mail.rmf.pl SMTP service OFF-TOPIC

Autor: J.F. (jfox_at_friko6.onet.pl)
Data: Wed 07 Jul 1999 - 15:56:43 MET DST

On 06 Jul 1999 13:15:34 +0000, Janusz A. Urbanowicz <alex_at_eris.phys.uni.torun.pl> wrote:

>VM/CMS to ogolna (ogolniejsza) nazwa tej rodziny systemow.

Nie tak.
Byl na te maszyny system VM - Virtual Machine.
Umozliwial on uruchomienie na jednej maszynie _jednoczesne_ kilku
_systemow_operacyjnych_. Kazdy taki system sam zarzadzal procesorem
[w ramach tego na co mu VM pozwolil], sam zarzadzal pamiecia [.. wirtualna
przydzielona przez VM], sam obslugiwal urzadzenia dyskowe [... symulowane
przez VM na partycjach rzeczywistych dyskow].

I CMS to byl taki system, ktorych wiele moglo dzialac naraz .

J.