Re: Abuse of mail.rmf.pl SMTP service OFF-TOPIC

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_eris.phys.uni.torun.pl)
Data: Tue 06 Jul 1999 - 15:15:34 MET DST

szymon_at_uci.agh.edu.pl (Szymon Sokol) writes:

> Janusz A. Urbanowicz <alex_at_eris.phys.uni.torun.pl> wrote:
> : RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa) writes:
> :> IBM VM/XA (lub VM/SP, juz dokladnie nie pamietam, ale w kazdym razie ktorys z
> :> tej rodziny). Troche dziwaczny system (jak chyba wszystkie "duze" systemy
> :> IBM-a) - np. nie mial drzewiastej struktury katalogow... :-(
>
> : Mial. Jak miales dostep do filesystemu, oprocz standardowo
> : przydzielanych dyskow to tam byly katalogi, uprawnienia i co chcesz.
>
> VM/SP, który mieliśmy na PLKRCY11.BITNET i PLKAGH11.BITNET, nie miał.
> [...]

VM/CMS to ogolna (ogolniejsza) nazwa tej rodziny systemow. U nas byl
VM/SP wersja 6 i mial. U was nie bylo bo pewnie tego nie dokupili.

A poza tym zeby miec system plikow trzeba bylo sie odpowiednio na
niego za IPLowac po zalogowaniu (wyjsc z CMS do CP i z reki IPL CMS
PARM AUTOCR FILEPOOL VMSYSU: ).

Alex

--
Janusz A. "Alex" Urbanowicz, student of physics, Toruń DHP network admin
e-mail: Janusz.Urbanowicz_at_bofh.org.pl WWW: http://eris.phys.uni.torun.pl/~alex/