Re: Strasznie dziwny dialup.

Autor: Łukasz Grochal (lgrochal_at_rotfl.pl.eu.org)
Data: Mon 28 Jun 1999 - 14:07:54 MET DST

"InterPid" <interpid_at_kki.net.pl> pisze:

> Piszę, że połączenie powstało wcześniej niż zazwyczaj, wcześniej,
> niż dialup... zniknął z task menegera i pojawił się w systray'u. To
> logowanie trwało mniej o ok. 10 sek niż zazwyczaj.

Hmm... ja tu czegoś nie rozumiem... połączenie zostało nawiązane
szybciej niż zazwyczaj, działało sprawnie, wszystko było OK... a Ty
narzekasz? ;)

Wierz mi, wbrew temu, czego uczy codzienne obcowanie z Windows, sprawne
działanie sieci i komputerów jest raczej regułą niż wyjątkiem ;)

--
(-) Łukasz Grochal                            lgrochal_at_rotfl.pl.eu.org
__________________________                  (for PGP signature visit:)