luknijcie sobie

Autor: Krzysztof Sikorski (krzysik_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 25 Jun 1999 - 07:43:39 MET DST

So sorry za ten post,ale mam wrazenie,ze nie jest to taki glupi pomysl...

Nowa mozliwosc zarobienia pieniedzy za pomoca internetu!

W tym celu nalezy zarejestrowac sie wchodzac na http://www.AllAdvantage.com

amerykanskiej firmy AllAdvantage.Podczas rejestracji nalezy podac numer ID

od kogo otrzymalas(es)

niniejsza wiadomosc (mój numer ID: BZK-042) i wówczas otrzymasz wlasny numer

ID który

rozsadnie bylo by przeslac do wszystkich znajomych i nieznajomych aby oni

równiez mogli sie zarejestrowac.Nic nie trzeba placic, nic nie trzeba

sprzedawac ani tez kupowac.

Firma AllAdvantage za to obiecuje, ze po 5 - 8 tygodniach kazdemu

zarejestrowanemu

klientowi, przysle e-mailem maly program - Viewbar. Po zainstalowaniu

programu, bedzie on pracowal jako dopelnienie dowolnej internetowej

przegladarki. Podczas pracy w internecie w dolnej czesci przegladarki

bedzie sie wyswietlal baner z reklamami. Oczywiscie mozna program Viewbar

wylaczyc

gdyby przeszkadzal, ale.............. By zarabiac pieniadze nalezy wlaczyc

program Viewbar i jednoczesnie

przegladac swoje strony. Za kazda aktywna godzine otrzymacie Panstwo 0,5

USD. Ograniczenie stanowi miesieczny czas wykorzystania programu Viewbar -

max 40 godzin, co oznacza 20 USD/ miesiecznie. Lecz to nie wszystko. Te

osoby które zarejestruja sie z Panstwa rekomendacji podajac Panstwa numer

ID, równiez otrzymaja mozliwosc zarobienia 0,5 USD/godzine na zasadzie

opisanej wyzej. Przy czym za to ze ktos ze znajomych bedzie aktywny przez 40

godzin otrzymacie Panstwo po 0,1 USD/ h czyli jeszce po 4 USD za

kazdego aktywnego znajomego z pierwszego poziomu. Dalej Panstwa znajomi

werbujac

kolejnych znajomych beda tworzyc dla Panstwa kolejne poziomy t.j. 2, 3 i 4.

Za kazdego aktywnego znajomego z poziomu 2,3 lub 4, otrzymacie panstwo

jeszcze po 0,05 USD/h ich aktywnosci. Poziom 4 jest ostatnim poziomem

pozyskanych przez Panstwa aktywnych znajomych.

To wszystko mozna obejrzec na http://www.AllAdvantage.com i policzyc swoje

ewentualne dochody. Firma AllAdvantage obiecuje dochody przesylac

comiesiecznie czekiem.

Wyglada na to, ze kto szybciej sie zarejestruje tym ma wieksze szanse na

duze pieniadze po 5 - 8 tygodniach!

Jest to przyklad niewatpliwie nowej sieci sprzedazy reklamy z ograniczeniem

do 4 poziomu, z ta róznica ze nikt nic nie zaplacil, a podal tylko swoje

dane. Jako ze z zarejestrowanych osób nikomu jeszcze nie minal termin 8

tygodni (nowosc), wiec nikt jeszcze nie otrzymal swoich pieniedzy,

aczkolwiek w

bussinesie wszystko jest mozliwe, przy czym 20 USD jest obiecane kazdemu po

40 h/miesiecznie aktywnej pracy programu Viewbar. Nie trzeba byc ekonomista

by stwierdzic ze chodzi tutaj o duze pieniadze

do zarobienia (patrzac globalnie bardzo duze pieniadze - po oszacowaniu

wedlug mnie jest to kwota 525 mln. USD/miesiecznie do podzialu na wszystkich

aktywnych internautów), co niewatpliwie w reklamie jest mozliwe.

W ten sposób mam nadzieje bedziemy uczestnikami nowego bardzo interesujacego

rodzaju reklamy, majacego ogromna szanse na powodzenie i szybkie

rozprzestrzenienie sie tj nowosci w sieci.

Prosze wiec o podanie mojego numeru ID: BZK-042 przy pierwszej rejestracji.

Po pierwszej rejestracji mozna powielic niniejszy tekst wstawiajac wlasny

numer ID w miejsce mojego i przekazac dalej. Decyzje o uczestnictwie w tej

zabawie pozostawiam Panstwu.

Warto spróbowac .

Pozdrawiam i zycze powodzenia!