Re: co sie dzieje z polskim infoseekiem ?

Autor: Przemyslaw Popielarski (premax_at_hotmail.pl)
Data: Thu 24 Jun 1999 - 17:38:20 MET DST

Moi <Moi_at_w.pl> napisalo:

> - czy twierdzisz, ze w oplatach za 0202122 nie sa rowniez zawarte koszty
> utrzymania infrastruktury do obslugi dial-up'owego dostepu (slowem, czy
> posadzasz TePSE o tzw. cross-subsydiowanie 0202122 z innych
> przychodow, chocby z pozostalej dzialki teleinformatycznej)?
> Jesli odpowiesz na to pytanie, wszystko stanie sie jasne i ani ja, ani
> ktokolwiek inny nie bedzie musial nikomu niczego udowadniac.

Nie uwzgledniles odpowiedniego case, bo sprawe tak zagmatwales, ze widac, ze
tak naprawde sam nie wiesz co chcesz udowodnic.

To oczywiste, ze TP S.A. przerzuca zyski z jednej dzialalnosci na
finansowanie drugiej. Zyski z _polaczen_ z 0202122, 020_innego_ISP,
0700xxxx, dowolny_inny_numer trafiaja do wspolnego wora, a stamtad jest
brana kasa na np. modemy dla 0202122.
Jak powiedziales - EOT.

--
./ premax
./ premax_at_hotmail.pl, premax_at_abe.com.pl