Re: co sie dzieje z polskim infoseekiem ?

Autor: Moi (Moi_at_w.pl)
Data: Thu 24 Jun 1999 - 09:38:03 MET DST

Przemyslaw Popielarski <premax_at_hotmail.pl> wrote...
> Nie. Z siecia teleinformatyczna.

Wcielo Ci koncowke postu? Juz Ci sie nie myli polaczenie z uzywaniem?

> EOT (szkoda, ze to byly tylko pozory, ze dotarly do Ciebie argumenty
> Barta).

Zle sie czujesz? Jakie argumenty? Podaj mi choc jeden, ktory
nie zostal obalony. Literki CND nie swiadcza automatycznie o tym,
ze ktokolwiek, cokolwiek, komukolwiek udowodnil.
Kazdy z Was dochodzi tylko do swojego sakramentalnego EOT,
po czym pojawia sie nastepny dyskutant i zaczyna sie wkolo
Macieju.
Dla mnie to tez bywa nudne. Chce wylacznie uniknac sytuacji,
ze ktos powiesi w powietrzu teze i brak odpowiedzi uzna za
udowodnienie wlasnych racji.

A pilka jest krotka:
miesieczny koszt dzierzawki 33.600 - 250(!)-1200(?) PLN
miesieczny koszt 0202122 (33.600) - 3.744 PLN
Pietnastokrotna roznica w najtanszym wariancie.
Ladne friko!
I o czym tu plesc bzdury?

Pozdrawiam,

Moi