Re: czyzby padlo lacze do teleglobe?

Autor: Jarek Trybalski (jarekt_at_bigfoot.com)
Data: Thu 24 Jun 1999 - 09:39:50 MET DST

Konrad wrote:

> tak, padlo.
> Awaria niestety nie nastapila w Polsce i TPNET nie ma wplywu na czas jej
> usuniecia.

A tak swoja droga to dlaczego taka informacja nie pojawia sie na
pl.internet.komunikaty. Chlopaki z NASK nie boja sie i mowia otwarcie o
soich problemach, a TPSA dba o dobry wizerunek? Nikt nie wie, to sprawy
nie ma i w oczach potencjalnych klientow jestesmy lepsi?
A moze pastwie sie nie potrzebnie i gdzies komunikaty o usterkach sie
pojawiaja tylko ja nie wiem gdzie? Jesli tak jest to prosze o info gdzie
one sa publikowane.

Z powazaniem

Jarek Trybalski
jarekt_at_bigfoot.com