Re: POMOCY !!!!!

Autor: zwierzak_at_wicom.com.pl
Data: Wed 23 Jun 1999 - 21:19:30 MET DST

Tomasz Siatkowski <exes_at_box43.gnet.pl> wrote:
: mam straszny problem , bede wdzieczny jak mi ktos pomoze.

: mam modem zoltrix-phantom i win 98 . po pierwszym zainstalowaniu wszystko
: chodzilo pieknie , ale od czasu gdy przeinstalowalem system nie moge sie
: polaczyc z tpsa . na weryfikacji uzytkownika i hasla wiesza sie i pisze ze
: nie moze ustanowic polaczenia i sie rozlacza . protokoly mam zainstalowane ,
: powiazania sprawdzone , ustawienia standardowe . odpowiada na ping 127... .

Trrrrragiczne!... :-((((( Może to dlatego routing z Warszawy do Gdańska przez
Waszyngton leci... :-(((

: czy ktos mial moze podobny problem ??
: prosilbym o pomoc .

Tia...

--
Piotr Wisniewski                                      WICOM / PKFL
zwierzak_at_wicom.com.pl		           http://www.wicom.com.pl