POMOCY !!!!!

Autor: Tomasz Siatkowski (exes_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 23 Jun 1999 - 16:53:25 MET DST

mam straszny problem , bede wdzieczny jak mi ktos pomoze.

mam modem zoltrix-phantom i win 98 . po pierwszym zainstalowaniu wszystko
chodzilo pieknie , ale od czasu gdy przeinstalowalem system nie moge sie
polaczyc z tpsa . na weryfikacji uzytkownika i hasla wiesza sie i pisze ze
nie moze ustanowic polaczenia i sie rozlacza . protokoly mam zainstalowane ,
powiazania sprawdzone , ustawienia standardowe . odpowiada na ping 127... .

czy ktos mial moze podobny problem ??
prosilbym o pomoc .

Tomasz Siatkowski
exes_at_box43.gnet.pl