Re: co sie dzieje z polskim infoseekiem ?

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam)
Data: Mon 21 Jun 1999 - 15:32:25 MET DST

dnia Mon, 21 Jun 1999 09:20:46 GMT, Radoslaw Poplawski zeznaje:
>Nie.
        Ehh.. dobra. Widzę, że tego nie da się ustalić ;-/

>Patrz subject ;>
        Heh.. Po prostu subject ma niewiele wspólnego z wątkiem ;->
(a propos subjectu, ostatnio się pomyliłem i wpisałem
infoseek.icm.com.pl i pojawiła się jakaś lamerska stronka..
MSZ to jest już lekkie przegięcie.)

>A problem nieistotny, bo po co TPSA mialaby obnizac sobie dochody.
        Coby zabić konkurencję.

>Tam bylo najblizej. A moze to bylo Brno? W kazdym badz razie do Slowacji.
        Ale poważnie tam dzwoniłeś?

bart

--
"Yes I know my deadlines Sire, it's when my life expires"
bart @bart.w-wa.pl || http://www.bart.w-wa.pl