Re: ORBS, jeszcze raz

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 18 Jun 1999 - 19:22:50 MET DST

Dnia 18 Jun 99 o godz. 15:38, Andrzej Bort napisal(a):

> Jakbyś znał Wojtka troszkę bardziej (wystarczyłoby się wczytać
> dokładniej w to, co zwykł pisać), nie posądzałbyś go o to, że każe swym
> użytkownikom korzystać z poczty postawionej na jakimkolwiek sofcie made
> by MS. ;-))

Hm... IMHO zacytowany fragment wcale nie sugeruje, jakoby Wojtek mial
poslugiwac sie softem MS. Ja to rozumiem raczej tak: nie dosc ze MS chce
narzucac uzytkownikom swoje jedynie sluszne pomysly, to teraz jeszcze Wojtek
nastepny ze swoim jedynie slusznym programem...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl