Re: TP Internet?

Autor: Łukasz Rzepecki (Rzepecki_at_L-DESIGN.net)
Data: Thu 17 Jun 1999 - 12:32:35 MET DST

> Prawdopodobnie TP Internet zaproponuje, jako jedną z usług , ryczałtowy
> dostęp do Internetu, oczywiście dla użytkowników TP S.A.

A ja juz jestem na kupnie modemu radiowego! Nie wiesz czy to
sa informacje pewne (o dostepie do inetu - ryczalt) ?
Jesli tak, to nie bede wydawac 6000 PLN na radiolinie,
tylko poczekam na takie cos... Niestety u mnie nie ma callbacka,
ani nawet dzierzawki sie nie da zalozyc (tak powiedzieli w TPSA).
A mieszkam w centrm Krakowa... ;|

Łukasz Rzepecki PROJEKTOWANIE STRON WWW & GRAFIKA
  0-604-900-174 http://www.L-DESIGN.net
   ICQ: 9755844 e-mail: Rzepecki_at_L-DESIGN.net