Re: ORBS, jeszcze raz

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Sat 12 Jun 1999 - 23:21:34 MET DST

RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa) writes:

> Faktycznie z toba dyskusja nie ma sensu.
> Moje stanowisko wyrazilem juz niejednokrotnie i bardzo jasno.
> *NIE* wyznaje zasady "cel uswieca srodki". Jezeli ktos taka zasade wyznaje,
> to faktycznie z nim do porozumienia NIE dojde.

Ja nie wyznaje takiej zasady. Tyle ze wydaje mi sie, ze chcialbys dojsc
do porozumienia tylko z myslacymi tak jak Ty, bo na razie nie widzialem
zadnego argumentu napisanego przez Ciebie, ktory bylby inny niz
"zastraszanie" (rzekome oczywiscie), i ktory swiadczylby przeciwko
potrzebie istnieniu ORBS.
Nie raczyles takze odniesc sie do zadnego z argumentow przeciwnych.

--
Krzysztof Halasa
Network Administrator