Re: ORBS, jeszcze raz

Autor: Marek Baczek (mgb_at_qdnet.pl)
Data: Wed 16 Jun 1999 - 07:07:17 MET DST

Ziemek Borowski <zmb_at_FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL> wrote in message

> Wiele. Ale nie tylko TP SA może sobie na to pozwolic.
> Np. wy. (nb. w jednym z raporcików Computerworlda była
> mapka rozmieszczenia węzłów i IPartners niexle w niej wyglądało).

Oj, chyba nigdy nie zalatwiales PRA lub E1 w TP SA! Do tego dorzuc
kilkanascie/dziesiat "miejsc" na centralach itd. To juz nie jest
problem czysto finansowy, tylko organizacyjny czesto nie do
przejscia - na ten przyklad, mam swoja strefe numeracyjna od poczatku
kwietnia, urzadzenia stoja i co? i nico :( (ze wzgledu na "przerob"
papierkologii)

---
Marek Baczek      http://www.qdnet.pl/