Re: Kto już reklamował w TPsie ?

Autor: -=Mr.FX=- (mrfx_at_clan.pl)
Data: Tue 15 Jun 1999 - 20:33:11 MET DST

Dnia Sat, 12 Jun 1999 12:51:55 GMT, mnowi_at_ajax.umcs.lublin.pl (Maciej
Nowicki) wystukal:

>Cze
>czy ktoś z szanownych dyskutantów już reklamował w TP sa połączenia trwające
>(w zasadzie nie trwające) do 20 sekund ? (mam na myśli 0202122)
>W maju i czerwcu częstwo mam problemy z logowanie do sieci i połączenie się
>zrywa w ciągu właśnie 20 sekund ?
>Może ktoś może podesłać takie podanko - czy choćby uzasadnienie.

Ja reklamowałem z powodzeniem ponad rok temu. Podanka nie podam, bo :
a) było to tak daaawno...
b) nie było to podanko, ale wniosek o korektę faktury

W uzasadnieniu przypomniałem o _usłudze_teleinformatycznej_
świadczonej przez TPSA pod numerem 0202122 która _nie_została_
zrealizowana_ (wiele razy) a która _została_uwzględniona_ w w.w.
fakturze. Opisałem przy tym dokładnie co się działo (tzn. po jakim
czasie zrywało połączenia, lub sytuację kiedy nie dochodziło do
ustalenia protokołu TCP/IP) oraz _numer_homologacji_modemu_. Przyszedł
pan monter sprawdził modem (formalność, sam mu dyktowałem nr. bo
dojście do modemu było fatalne a byłem akurat on-line) i po pewnym
czasie przyszło pisemko, że reklamacja została uznana.

Pozdrowienia,

--
Mr.FX [myryfykysy]