Re: Spam - relacja z bazy wroga

Autor: Orion (orion2000_at_friko6.onet.pl)
Data: Sun 13 Jun 1999 - 14:35:39 MET DST

Szymon Sokol <szymon_at_uci.agh.edu.pl> wrote in message
> Dariusz Margas <darecki_at_spray.atcom.net.pl> wrote:
>
> :> Gorzej. Dariusz Margas też jest takim idiotą... (o sobie nawet nie
> :> wspominam).
>
> : Przynajmniej zdajemy sobie z tego sprawe. Mialem na mysli tych, ktorzy
> : niezauwazaja takiego faktu, a potem sie dziwia (i maja pretensje do
calej
> : reszty swiata)
>
> Tylko że to jest podejście z gatunku: "Sam jest sobie winien, że go
> okradli. Mógł nie nosić przy sobie pieniędzy.". Nie po to mój adres
> figuruje w polu From: moich postingów, żeby trafiać do baz danych
> [...]

 Ja powiem krotko - niech mi ktos walnie spama na kilka - kilkaset kilo i
poczeka na skutki. Zawsze mozna wyslac jakiegos porzadnego wira, konia
trojanskiego, nuka, cookie, lub poslac ukraincow w odpowiedzi. Moze sie
dzieki temu ludzie
oducza smiecenia. Z tego co wiem, to w stanach jest takie prawo, ze spam
jest karalny. I jakis gosc sie dzieki temu niezle dorobil. Dostal spama od
trzech firm i zazadal w zwiazku z tym odszkodowania. Od dwoch dostal od reki
kase, z trzecia sie procesowal. Nie wiem jak mu poszlo. Szkoda ze u nas tak
nie ma...

--
                          Orion
           orion2000_at_friko6.onet.pl