Re: Sprawa tzw. "restrukturyzacji taryf" w TePSIE i inne gorzkie zale (8kB)

Autor: Moi (Moi_at_w.pl)
Data: Mon 14 Jun 1999 - 01:48:39 MET DST

Wojtek <wojtek_at_sikornik.gliwice.pl> wrote...
> wiedziec skad masz informacje o taryfach - owiedziales strony
poszczegolnych
> telekomow czy tez znalazles jakies opracowanie zbiorcze ?

Wylacznie z oficjalnych stron www telecomow. Adresy z altavisty.
Dane z dnia cytowania (lub poprzedzajacego).
Kiedys przez pol roku szukalem bazy zbiorczej - bezskutecznie.
Sa albo b. drogie (pare tys. $), albo nic nie warte, albo mocno
przeterminowane.
BTW - nacialem sie na ladnych kilkadziesiat $, kupujac rozne smieci,
a nie bazy. W sieci podobnego badziewia jest mnostwo - ostrzegam.

Problemem jest w wielu miejscach jezyk. Np. mam skomplikowana
(chyba) taryfe dunskiego telecoma (przypuszczam, ze liniowe rabaty)
i zadnej wersji w jezyku cywilizowanym.

Podobnie w Grecji. Tylko, ze tam nawet tekst sie nie wyswietla,
ze wzgledu na zupelnie odmienny system kodowania znakow.

> Znalazlem tez w Twoim liscie takie fragment dotyczacy polaczen
> miedzynarodowych.
[...]
> Cos mi sie wydaje, ze tu sie mylisz - stad moje uwagi co do spolegliwosci.

"Odszczekalem" to pare postow wyzej, po liscie Michala Jankowskiego
(na pl.misc.telefonia, bo tam byl ustawiony FUT. Post poszedl tez na polipa
wylacznie dlatego, ze tam obiecywalem go w styczniu. A moze ten FUT
jednak dziala "inaczej" w OE?)

Oczywiscie masz racje. Sam nie wiem jak moglem wydalic podobna bzdure.
Sadze, ze ciagnalem myslowo dwa watki : taryfy m-m i m-n.

> Masz nieaktualnie dane - w ostatniej chwili DT dal lepsza oferte i teraz
> wloskie telefony maja Niemcy.

Dzieki za sprostowanie. Bylem przekonany, ze wezmie to Olivetti,
bo podniesli sie juz po ofercie DT. Rozumiem, ze wylicytowal jednak
DT.

Pozdrawiam,

Moi