Re: Internet w kablówce

Autor: Jacek Ostański (orion2000_at_friko6.onet.pl)
Data: Thu 03 Jun 1999 - 20:28:21 MET DST

Ciekawostka i troche off-topic. Moj kolega kupil na przelomie listopada i
grudnia 1995 (wtedy kiedy i ja) kompa z optimusa. Harvard 486 - 100. Po pol
roku mu padl. Wzial oddal go do serwisu i czeka. Mija miesiac, a tu nic.
Wiec pisze do prezesa o sprzet zastepczy. Dostal po nastepnym miesiacu,
rowniez 486 - 100. Tylko ze mu procka podkrecili i winda wogole nie
wchodzila, chyba ze postawil zajebisty (czyt. taki o srednicy 30 cm)
wentylator przed kompem, oczywiscie przy zdjetej obudowie. W koncu
zmniejszyl taktowanie na 75 i hula. Wczoraj mial sprawe w sadzie w
Optimusem. To sie ciagnie juz dwa lata. Juz wszystko bylo zalatwione, nawet
biegly sadowy sprawdzil sprzet i stwierdzil ze firma nie wywaizala sie z
umowy. Optimus sie oczywiscie odwolywal od orzeczenia sadu. Kumpel chce
kase, wtedy za nia kupi sobie jakis porzadny pII (za Harvarda dal 40 kilka
baniek). Wniosek i moral - rece z dala od czegokolwiek z logo OPTIMUS SrA
(na klientow).

--
Trzym sie!!!
                          Orion