Re: status pracownikow informatyki w uczelniach

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam)
Data: Thu 03 Jun 1999 - 20:06:21 MET DST

Nocy (lub dnia) Thu, 03 Jun 1999 11:21:29 GMT, J.F. zeznaje:

>-A pani maz to fizyczny, czy umyslowy?
>-A bo ja wiem? Portierem jest, to chyba ... polumyslowy :-)
        ROTFL.

>Administrator serwera to pracownik administracyjny czy techniczny ?
>:-)
        hehe.. nie ze mną te numery Bruner ;->
Oczywiście, że techniczny. Chyba, że pracuje jako naukowy, serwer
jest jakiś do ekpserymentów, a adminem jest przy okazji.
        W ogóle, to MSZ istotne jest tylko, żeby tym ludziom
płacili odpowiednio do ich kwalifikacji, a to jak będą odnotowani
w statystykach, to chyba sprawa drugorzędna.

bart

--
           Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.
          bart @ bart.w-wa.pl || http://www.bart.w-wa.pl