Re: o czym jest do ch* ta grupa?

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam)
Data: Wed 02 Jun 1999 - 00:14:47 MET DST

Nocy (lub dnia) 1 Jun 1999 17:57:11 GMT, Rafal Maszkowski zeznaje:

>Grupa jest jak najbardziej o Internecie (i internecie).
        dobrze, bardzo powoli wyjaśnię Ci o co chodzi.
Otóż niestety większość niedzielnych usenetowiczów nie czyta opisów.
Zresztą, ZTCW najpopularniejsze graficzne czytniki newsów nawet
nie mają takiej możliwości. Ponadto, taki niedzielny usenetowicz
kilka sobię na ikonkę "Internet", potem ma z tym co mu się odpali
(czyli OE/IE) problemy. To gdzie pisze? Na grupę o problemach Internetu.
Zresztą to samo jest np. z grupą pl.comp.www, gdzie w brew tematyce
grupy, goście reklamują swoje strony oraz piszą o problemach z
konfiguracją IE.

> Moze zrobisz cos
>konstruktywnego, np. wymyslisz lepszy opis, ale mnie "Problemy Internetu
>polskiego i swiatowego." wydaje sie dosc jasne.
        Przede wszystkim wywaliłbym Internet i internet, i zastąpił
jakimś bardziej zakręconym słówkiem. Niestety, żadne nie przychodzi
mi do głowy, więc może po prostu je z ROT13ować. ;->

bart

--
        "11. Lie, cheat, steal, leave the toilet seat up."
          bart @ bart.w-wa.pl || http://www.bart.w-wa.pl