Re: co sie dzieje z polskim infoseekiem ?

Autor: Moi (Moi_at_w.pl)
Data: Tue 01 Jun 1999 - 22:08:48 MET DST

Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote...
> Rece opadly. Z takim znawstwem i przekonaniem wypowiadasz sie na newsach
na
> rozne tematy zwiazane z Internetem, telekomunikacja itp. a nie wiesz jak
> zrobic taka prosta rzecz? :-(((

Pudlo!
ZAWSZE przyznaje, ze jestem laikiem, i ze newsy czytam po to,
by sie czegos dowiedziec.

Jesli czegos nie rozumiem, to pytam. Gdy uwazam, ze ktos
podaje mi informacje niezgodne ze zgromadzonymi przeze
mnie (czesto wyrywkowymi) faktami, glosno artykuluje zdanie
odmienne, oczekujac podparcia takiej informacji sprawdzalnymi
danymi.

Konsekwentnie zas krytykuje jedynie : monopol TePSY i jego
wielorakie skutki, indolencje polskich ISPs (co czesto jest mylone
z atakiem na adminow) oraz popularne w Usenecie uogolnienia
(kazdy dial-up'owiec to swolocz niepotrzebnie szwendajaca sie
po Internecie, uzytkownik Windows i Office to bezmyslny palant,
korzystajacy z FPage'a - jeszcze gorszy, kazdy massmailing
to ohydny spam, etc.)

Czy to istotnie bardzo napuszony sposob bycia?
I zauwaz jeszcze, ze niewiele osob przyznaje sie do
popelnienia bledu. Jesli mnie ktos go wytknie - czynie
to zawsze.

Poszukam innego sposobu.

Pozdrawiam,

Moi