Re: Spam - relacja z bazy wroga

Autor: Konrad Stepien (konrad_at_sekator.interdata.com.pl)
Data: Tue 25 May 1999 - 18:44:02 MET DST

Robert R. Wal <reptile_at_reptile.eu.org> napisał(a):
>On 99.05.24 Lech Szychowski pressed the following keys:

>A jak je ukryć? Hehe, spakować w archiwum, napisać demona, który ten plik
>otwiera, następnie kasuje, a przy zamykaniu demona w drodze shutdownu
>zapisuje pod nową nazwą ;)) Zakładając, że tam jest porządny UPS i system
>operacyjny, który się nie wywala, pliku nie ma, a jednocześnie cały czas
>jest ;)

Dobre, ale jednak trochę ryzykowne. Ja bym taki plik nazwał core
i wsadził gdzieś do /usr/bin. Zawsze można mówić, że właśnie dumpnął.

PS. Pamiętam jak na laborkach się rozpakowywało doom-a do
c:\windows\system (nie do podkatalogu tylko bezpośrednio).

--
Konrad Stępień          | InterData s.c. http://www.interdata.com.pl
konrad_at_interdata.com.pl | Łódź al. Kościuszki 3 tel +48+42 630-50-50