Re: Przesyłanie plików?!

Autor: Tomasz Sienicki | tsca (tsca_at_cryogen.com)
Data: Sun 23 May 1999 - 20:30:59 MET DST

 Destroy Person wrote
 [in <DFS13.4415$yg4.75787_at_news.tpnet.pl>]:

> Mam pytanie?

 Owszem, masz.

> Jak się przesyła pliki w internecie mam znajomego mieszka w Gdyni i
> chciałbym mu przesłać programy za pomocą internetu Jak to zrobić?

 Możesz dołączyć dany plik do emaila, lub wystawić ów plik na www i
 podać koledze adres.

 I wiesz co? Język pisany to jednak nie to samo, co mówiony...
 A jeśli piszesz "ciągiem" umyślnie, to czemu nie pójdziesz na całość i
 nie zrezygnujesz również ze spacji?

--
 tsca                                           life is short: take risks *
 Tomasz Sienicki <tsca_at_cryogen.com>           if you win, you'll be happy *