Re: Spam - relacja z bazy wroga

Autor: Michal Mosiewicz (mimo_at_interdata.com.pl)
Data: Fri 21 May 1999 - 19:41:40 MET DST

Szymon Sokol wrote:

> Dariusz Margas <darecki_at_spray.atcom.net.pl> wrote:
>
> : Upraszczajac nieco sprawe - koszt wyslania listu = koszt odebrania listu
> : przez jednego odbiorce. Wiec chyba sprawiedliwie?
> Powiedz, zgrywasz się? No proszę, powiedz to, uratuj moją wiarę w
> inteligencję ludzi...

Apropos inteligencji i swoistej "logiki" reprezentowanej przez DM.
Kiedyś byłem światkiem takiego zdarzenia, jak na skrzyżowanie podjechały
dwa samochody z przeciwnych kierunków - Mesio i Safrane, i oba chciały
skręcić w lewo (przynajmniej to sugerowała pozycja samochodów i włączone
migacze).

No i tak wyszło, że Safrane skręciło a Mesio się rozmyślił i pojechał
prosto, co doprowadziło do sytuacji, że oba wózki się równo o siebie
potłukły, może nie jakoś dramatycznie, ale zawsze trochę. Z Safrana
wyskoczył wściekły gostek, z Mesia wynurzyły długie nogi zakończone
blond grzywką, pod którą trzepotały długie brwi w niemym geście
"no-zupełnie-nie-wiem-jak-to-się-stało".

No, ale właśnie najlepsza była w tym wszystkim logika kierowcy z długimi
nogami, która zrozumiałą wściekłość facia od Safrane skwitowała tylko
"no ale o co się Pan tak wścieka, przecież nikt nie jest poszkodowany,
bo samochody są _po równo_ zepsute".

Michał

--
WWW: http://www.lodz.pdi.net/~mimo  tel: Int. Acc. Code + 48 42 2148340
add: Michal Mosiewicz  *  Bugaj 66 m.54 *  95-200 Pabianice  *   POLAND