Re: ORBS ponownie

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 14 May 1999 - 22:28:12 MET DST

Dnia 14 May 99 o godz. 21:49, Artur Urbanowicz napisal(a):

> Otoz metoda autentykacji polaczen SMTP juz istnieje i moze byc
> stosowana np. przez program pocztowy pakietu Netscape. Jezeli chodzi
Na przyklad przez ten. Ale nie przez wszystkie.
A nie mozna ograniczac uzytkownikow do korzystania tylko z okreslonych
programow pocztowych - w koncu moga sobie byc strony WWW z bajerami, dostepne
tylko dla MSIE 4.0+ (jak ktos nie chce, zeby wszyscy mogli czytac jego
strony, to poniekad jego sprawa), ale poczta jest na tyle podstawowa usluga,
ze trudno kogos od niej odcinac dlatego, ze ma "nienowoczesny" program. A
znajdz mi np. program pocztowy pod DOS-a, ktory cos takiego potrafi.

> Wniosek z tego prosty: mozna. Pozostaje jeszcze drobnostka - przekonac
> wszystkich, ze trzeba.
Przede wszystkim przekonac by trzeba bylo producentow oprogramowania.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl