Re: Co z ADSL?

Autor: MaG (mag_at_pb.bielsko.pl)
Data: Thu 13 May 1999 - 14:48:05 MET DST

Wojciech Janiak wrote:

> Witam szanownych grupowiczów!
>
> Właśnie słyszałem, że produkcja została zaprzestana.
> 1. Czy to prawda?
> 2.Na czy teraz postawić łšcze 2MB? - w rozsšdnym przedziala cenowym
> (mniej niż 5000zł)

Tak to prawda. TCH praktycznie nie mozna juz kupic, z viperami jest
tylko troche lepiej.
Pozostaje Nokia, RAD i Cisco ale tam ceny podobnych urzadzen sa o wiele
wieksze.
Podobno w USA sie ADSL nie sprzedawal wiec 3com sie wycofal :(((((
(amerykancow stac na drozsze rozwiazania)

Marcin Gizycki mag_at_pb.bielsko.pl
Akademickie Centrum Informatyki P.L.F.w.B.B
http://aci.pb.bielsko.pl