Re: to SPAM, or not to SPAM - proba rekapitulacji

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_eris.phys.uni.torun.pl)
Data: Wed 12 May 1999 - 15:59:48 MET DST

szymon_at_uci.agh.edu.pl (Szymon Sokol) writes:

> Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
> [----]
> : Wielokrotnie pisalem: udzielam sie aktywnie na grupach newsowych, NIE uzywam,
> : nie uzywalem i nigdy uzywal nie bede falszywych adresow emailowych z
> : "odspamiaczami", moj adres jest na szeregu stron WWW i nie dostaje spamow
> : wiecej niz MAKSYMALNIE 10 na tydzien. Przecietnie okolo 3-4 tygodniowo. A
> : bywaja takie tygodnie (i to wcale nierzadkie), ze nie dostaje zadnego -
> : spamerzy najwyrazniej uaktywniaja sie okresowo... ;-)
> [...]

Wola twa niech będzie prawem ale tak serio to IMHO z tym ORBSem to
więcej kłopotów niż pożytku. W moim przypadku ja muszę przyjmować
pocztę z orbsowanych serwerów (friko.onet) bo po prostu userzy mają
tam korespondentów.

Alex

--
Janusz A. "Alex" Urbanowicz, student of physics, Toruń DHP network admin
e-mail: Janusz.Urbanowicz_at_bofh.org.pl WWW: http://eris.phys.uni.torun.pl/~alex/