Re: to SPAM, or not to SPAM - proba rekapitulacji

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 12 May 1999 - 13:27:42 MET DST

Dnia 12 May 99 o godz. 4:58, Michal Rok napisal(a):

> Ja nie wiem i nie wierze. Jedyna cecha wyrozniajaca wyraznie spamy od
> reszty mojej korespondencji to to, ze nie ma mnie w To: (a i to czesto
> nie jest prawda). Jednak narzucenie kryterium ze musze byc w To: zeby
Czy ktos uzywa regulek kravietza do procmaila, odcinajacych spam po tresci
(weigted scoring)? Te regulki sa na mojej stronie
http://www.wsp.krakow.pl/papers/procmail.html, ale sam ich nie uzywam bo nie
widze takiej potrzeby. Czy ktos tego uzywa i moglby ocenic skutecznosc (moze
sam autor, jezeli to czyta)?
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl